PESSEBRES A L’ESCOLA

Pessebres - 009

Li hem preguntat a la Míriam sobre el concurs de pessebres:
-Quants anys fa que es fa el concurs de pessebres?
10 anys.
-Quins cursos participen?
Els nens de cinquè i sisè.
-Com se’t va ocórrer fer el concurs de pessebres?
Pensant que s’ho passarien bé.
-Quant nens acostumen a fer els pessebres?
Més o menys uns 10 nens de cinquè i 10 de sisè.

 

foto davidpessebre david

Preguntes al guanyador: DAVID ACEITUNO
-Com et sens després d’haver guanyar aquest premi?
Molt bé, m’agrada molt.
-Com vas fer aquest pessebre?
Vaig agafar playmobils i els vaig vestir.
-Perquè vas voler participar en el concurs?
Perquè era obligatori.

 

foto nereaDSCN0206

Preguntes al segon guanyador: NEREA TRIANO
-Com et sents?
Molt contenta.
-Com ho vas fer?
Amb cartró.
-Perquè vas voler participar en aquest concurs?
Perquè era obligatori.

 

foto edimarpessebre edimar
Preguntes al tercer guanyador: EDIMAR EDDUAR GUEVARA
-Com et sents?
Content.
-Com ho vas fer?
Amb playmobils.
-Perquè vas voler participar en aquest concurs?
Perquè era obligatori.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>